46 Client Reviews
Showing 6 - 10 of 15 reviews | Advocacy
Posted by Germaine Thomas | December 21, 2023
Great work!
Thank you for working with the prosecutor! I was prepared to pay a fine but my representative worked to get the charges dismissed! Never again would I allow my license to be at risk for questionable people or questionable work
Posted by Bill | August 22, 2022 | Hired Attorney
Tkach saved my Driver’s License
If it wasn’t for Todd Tkach’s expertise and in-court representation, my driver’s license would have been revoked. Todd delivered the best possible outcome for my case. Todd knew exactly what to say to the judge. Todd’s representation made all of the difference
Posted by Bess | June 16, 2022 | Hired Attorney
Professionalism and very courteous staff
"I was very pleased with the service I recieved from this firm for a speeding ticket. It was easy to find them online and they immediatly put me at ease with their courteous service. I never had to worry about appearing in court due to the vast distance from my city, and they frequently kept me infor...
Posted by David Bailey | November 16, 2020 | Hired Attorney
Did nothing I could not have done
The only thing they were confident in was collecting the fee up front after that it seems like they never listen to a word I said can't remember the name of the attorney that actually call the public defender in Duncanville I could have done that I wanted a defense all I got was a plea bargain that I...
David, I'm sorry that you were not satisfied with our representation. As you know, you have a commercial driver's license, and therefore, the prosecutor would not offer anything "off record." However, we had other options that we spoke with you about on 08/07/2020. After discussing all options, you chose NOT to take your case to trial and you agreed to accept the offer from the prosecutor. I'm confused as to why you would agree to accept a plea offer that you did not want. If you did not want the plea offer, we could have taken your case to trial, but you refused to do so. We cannot help you achieve a better result if you refuse to move forward with your case. As always, we remain available to discuss this case with you.
Posted by anonymous | April 29, 2015
Bad Service, Misleading, False Assurance
Went into the office with a traffic citation I'd forgotten about that had become a warrant. I was charged $75 and THEN told it would take ~3 DAYS to clear the warrant! They already charged me (non refundable) so I had little choice but to sweat it out. I called 3 days later to verify the warrant ...